Ζητούνται άτομα
 μακροχρόνια και πλήρη απασχόληση με αντικείμενο εργασίες καθαρισμού στα Ιωάννινα.Παρέχονται όλες οι νόμιμες αποδοχές.
Τηλ. επικοινωνίας:  6987877146 -- 6947566401    Αποστολή βιογραφικών: giopantel91@hotmail.gr

Πώς βάζω αντιολισθητικές αλυσίδες - Βίντεο με οδηγίες

Πώς βάζω αντιολισθητικές αλυσίδες - Βίντεο με οδηγίες
Η κακοκαιρία «Ελπίδα» χτυπά ήδη τη χώρα και οι μετακινήσεις γίνονται πολύ δύσκολες, όμως σε πολλές περιπτώσεις είναι αναγκαίες, κάτι που σημαίνει ότι είναι υποχρεωτική η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων.

Μεγάλη είναι η δυσκολία των μετακινήσεων, δεδομένης της κακοκαιρίας «Ελπίδα», γεγονός που σημαίνει ότι θα πρέπει να μειωθούν σημαντικά για την ασφάλεια όλων, όμως σε ορισμένες περιπτώσεις είναι αναγκαίες.

Αυτό σημαίνει ότι οι οδηγοί οχημάτων ΙΧ θα πρέπει να κάνουν χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων, για μεγαλύτερη πρόσφυση των τροχών στο χιονισμένο οδόστρωμα προκειμένου η κίνησή τους να είναι εφικτή αλλά και ασφαλής.

Τα μοντέλα των αλυσίδων:

Κάποια μοντέλα αλυσίδων με μικρή διατομή κρίκου (7-8 mm) μπορούν να τοποθετηθούν σε αυτοκίνητα με τροχούς 17”+, με την προϋπόθεση να χρησιμοποιήσετε έναν ελαστικό ιμάντα τάσης (όπως Thule CK7). Τα συστήματα αυτά δεν αναφέρονται από τους κατασκευαστές αυτοκινήτου, οπότε μόνο ο κατασκευαστής των αλυσίδων μπορεί να συμβουλεύσει για τη συμβατότητα με το αυτοκίνητό σας.

Εναλλακτικά υπάρχουν και τα συστήματα με ζωνάρια, δηλαδή εγκάρσια μεταλλικά στοιχεία που πιάνουν πάνω στα καλώδια, αλλά η αποτελεσματικότητά τους δεν είναι ίδια με αυτή των κλασικών αλυσίδων, έστω και με κρίκο μικρής διατομής.

Υφασμάτινες «αλυσίδες»

Τα αντιολισθητικά καλύμματα που καλύπτουν τον τροχό και η τιμή τους κυμαίνεται από 50 έως 100 ευρώ. Το λεπτό πάχος τους επιτρέπει την τοποθέτησή τους στην πλειονότητα των αυτοκινήτων. Το ειδικό αυτό πανί στην επιφάνεια πρόσφυσης είναι σαν να έχει λέπια. Κάποιες μάρκες προσπαθούν να βελτιώσουν την πρόσφυση με πρόσθετα εξογκώματα, χωρίς σημαντικά αποτελέσματα. Τέλος, η αντοχή τους στο στεγνό δρόμο είναι μικρή (μόλις 10-15 km). Μόνο το σύστημα της Michelin διαφέρει με μια μεμβράνη στη ζώνη κύλισης που βελτιώνει θεαματικά την πρόσφυση στο χιόνι. Επιπλέον είναι «οπλισμένη» με ατσάλινες μπανέλες για αποτελεσματικότητα στον πάγο.

Η τοποθέτηση των υφασμάτινων αλυσίδων είναι εύκολη και γρήγορη. Προσοχή, όμως! Το κεντράρισμα πρέπει να είναι τέλειο για να μην ξεμονταριστούν και πιαστούν σε κάποιο μηχανικό εξάρτημα, οπότε και θα σκιστούν. Άλλα μειονεκτήματα είναι η αντοχή στη στεγνή άσφαλτο (15 έως 50 km) και ότι δεν είναι πάντα αποδεκτές από την Τροχαία, εάν έχει βγει εντολή για «υποχρεωτικές αντιολισθητικές αλυσίδες».

Τα τρία βήματα για να «φορέσετε» τις αλυσίδες στον τροχό:

Καλύψτε την ελεύθερη επιφάνεια του λάστιχου με την κουβέρτα, προσέχοντας το εσωτερικό λάστιχο σύσφιξης να μην πιάσει σε κάποιο μηχανικό εξάρτημα.

Σπρώξτε εμπρός ή πίσω το αυτοκίνητο για να καλύψετε και το μέρος του τροχού που πατούσε στο δρόμο.

Κεντράρετε την υφασμάτινη αλυσίδα στον τροχό με τη βοήθεια των ιμάντων.

Το σύστημα κεντράρεται αυτόματα με την κύλιση. Σταματήστε ύστερα από 100 m και ελέγξτε την τοποθέτηση.

Spikes Spider

Όποιο και αν είναι το μοντέλο δεν καλύπτει το εσωτερικό πλαϊνό του λάστιχου. Δεν υπάρχει λοιπόν φόβος επαφής με μηχανικό εξάρτημα. Ο τύπος Compact είναι ένας είδος αράχνης από πλαστικό με καρφιά που αγκαλιάζει το λάστιχο. Η πρόσφυση στο χιόνι είναι σχετικά μικρή, καθώς το λάστιχο σπινάρει στο εσωτερικό. Η έκδοση Sport διαθέτει αλυσίδες στη επιφάνεια κύλισης.

Η πρόσφυση είναι σημαντικά καλύτερη, αλλά ο θόρυβος κύλισης υψηλότερος. Εύκολο στην τοποθέτηση, το σύνολο μανταλώνει σε μια βάση που τοποθετείται εκ των προτέρων στο κέντρο του τροχού. Στα μειονεκτήματα συγκαταλέγεται η απαγορευτική τιμή (περίπου 300 ευρώ ανά αλυσίδα) και ο χώρος που καταλαμβάνουν στο πορτμπαγκάζ (δεν διπλώνουν).

Ερπύστριες

Όπως και ο προηγούμενος, ο τύπος αυτός δεν καλύπτει παρά μόνο τη επιφάνεια κύλισης. Η πρόσφυση είναι κορυφαία στον πάγο, αλλά ο θόρυβος κύλισης σε στεγνό δρόμο είναι ενοχλητικός. Εδώ δεν υπάρχει πρόσθετη βάση, αλλά οι ερπύστριες πιάνονται πάνω σε ένα μπουλόνι του τροχού. Αν και η πλήρης εφαρμογή στη θέση γίνεται σχεδόν αυτόματα, καλό θα ήταν ύστερα από 100 m να ελέγξετε πως «έπιασαν».

Δείτε το βίντεο:

{https://www.youtube.com/watch?v=4XvMYSjVyQE}

  • Εμφανίσεις: 33

Πώς καθαρίζω τον πάγο από το παρμπρίζ του αυτοκινήτου

Πώς καθαρίζω τον πάγο από το παρμπρίζ του αυτοκινήτου
Ο πάγος που μαζεύεται στο παρμπριζ του αυτοκινητου μετά από χιονόπτωση μπορεί να είναι επικίνδυνος και για αυτό πρέπει να καθαρίζεται σωστά. Δείτε βίντεο με οδηγίες

Κατά τους χειμερινούς μήνες, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να καθαρίσετε τον πάγο (ή το χιόνι) από όλα τα παράθυρα του αυτοκινήτου, καθώς και τα δύο (εμπρός και πίσω) παρμπρίζ, πριν από την οδήγηση.

Εξάλλου, σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας αναφέρει σαφώς ότι «τα παράθυρα πρέπει να διατηρούνται καθαρά και απαλλαγμένα από εμπόδια στην όραση». Για αυτό ειδικά κατα τις μερες της κακοκαιρίας πρέπει να καθαρίζεται σωστά. 

Τι χρησιμοποιούμε

Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε είτε υγρό που καθαρίζει τις γυάλινες επιφάνειες από το χιόνι και τον πάγο, ή την κατάλληλη ξύστρα, προκειμένου ολόκληρη η επιφάνεια του παρμπρίζ να καθαρίσει τελείως χωρίς κρυφές γωνίες, συνήθως αυτές είναι που δημιουργούν κινδύνους.

Δεν πρέπει ποτέ να χρησιμοποιήσετε βραστό νερό για να λιώσετε τον πάγο σε ένα αυτοκίνητο. Τα ειδικά υγρά είναι πιο αποτελεσματικά και δεν θέτουν σε κίνδυνο τη μελλοντική βιωσιμότητα του κρυστάλλου. Το ίδιο ισχύει και με το ξύδι, απαιτείται να το αποφύγετε κατηγορηματικά.

Το τρικ...

Απο εκεί και πέρα υπάρχουν και διάφορα άλλα… κόλπα, τη χρήση νερού και οινοπνεύματος ή αντισηπτικού . Σύμφωνα με τον μετεωρολόγο Κεν Γουέδερς, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να αναμείξετε σε ένα μπουκάλι ψεκασμού 2/3 μέρη αλκοόλ και 1/3 νερό. Μόλις ψεκάσετε με αυτό το παρμπρίζ ο πάγος θα εξαφανιστεί αμέσως.

{https://youtu.be/TrcDxVM_gbU}

 

  • Εμφανίσεις: 38

Formula 1: Απαγορευτικό στις στρατιωτικές αεροπορικές επιδείξεις πριν τα Γκραν Πρι

Formula 1: Απαγορευτικό στις στρατιωτικές αεροπορικές επιδείξεις πριν τα Γκραν Πρι
Η Formula 1 αποφάσισε να απαγορεύσει τις στρατιωτικές αεροπορικές επιδείξεις πριν τα Γκραν Πρι για λόγους βιωσιμότητας και προστασίας του περιβάλλοντος.

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τον πρώτο αγώνα της Formula 1 2022, που θα διεξαχθεί στις 20 Μαρτίου στο Μπαχραίν, με την διοργανώτρια αρχή να γνωστοποιεί ότι φέτος δεν θα υπάρξουν στρατιωτικές αεροπορικές επιδείξεις πριν την έναρξη των Γκραν Πρι.

Σημειώνεται ότι το τελετουργικό που γίνεται τα τελευταία χρόνια πριν την εκκίνηση των αγώνων είναι άκρως εντυπωσιακό, με της εκάστοτε χώρα να επιλέγει και την διέλευση στρατιωτικών αεροσκαφών πάνω από την πίστα.

Όμως αυτό αναμένεται να αλλάξει καθώς η F1 στοχεύει να κάνει το «προϊόν» πιο βιώσιμο έως το 2030, προσπαθώντας να προστατεύσει το περιβάλλον με κινήσεις όπως αυτή αλλά και αρκετές ακόμα που θα ανακοινωθούν στο μέλλον.

Σύμφωνα με Αγγλικά δημοσιεύματα υπάρχει μια ανησυχία ότι οι οθόνες που βρίσκονται στην πίστα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να γίνονται γεωπολιτικές δηλώσεις, με τις οποίες η F1 δεν θέλει να συσχετιστεί.

Ωστόσο, είναι πιθανό να επιτραπούν ομάδες όπως τα Αγγλικά «Red Arrows» της RAF, καθώς συνδέονται λιγότερο με τον στρατό και περισσότερο με τις επιδείξεις και το θέαμα.

Οι πτήσεις με πολιτικά αεροπλάνα - όπως συμβαίνει σε ορισμένους από τους αγώνες της Μέσης Ανατολής που χρηματοδοτούνται από αεροπορικές εταιρείες - θα εξακολουθούν να επιτρέπονται εφόσον τα αεροπλάνα χρησιμοποιούν βιώσιμα καύσιμα.

Τέλος σημειώνεται ότι η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού σχεδιάζει να εισαγάγει πλήρως βιώσιμα καύσιμα παράλληλα με τη νέα της φόρμουλα κινητήρα το 2026, στο πλαίσιο των αλλαγών που έχει ξεκινήσει ήδη από φέτος.

  • Εμφανίσεις: 47

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

RATECH - Τεχνικό Γραφείο Αναλκυστήρων
ΝΙΚΑΣ – ΜΑΤΖΟΥΚΗ Ο.Ε.
Το Σουβλάκι του Πασά
Κοσμάς Ανθόπουλος - Ειρήνη Νικολάτου - Δικηγορικο Γραφειο