SIATARAS

 

 Πωλειται επιχειρηση αρτοποιίας  
     
 Στην Ανατολη Ιωαννινων  απο το 2001, με πληρη εξοπλισμο γιατι την παραγωγη απο την επομενη κιολας ημερα.Αψογη λειτουργια των μηχανηματων και αψογη η κατασταση του πωλητηριου.Δεκτη η επισκεψη καθε ενδιαφερομενου...Μονο πολυ σοβαρες προτασεις...
 .Πληροφοριες στο 6947371996

F1: O Φερστάπεν «ανώτερος» της Ferrari την τελευταία δεκαετία

F1: O Φερστάπεν «ανώτερος» της Ferrari την τελευταία δεκαετία
Ο Φερστάπεν φαίνεται πως πήρε προσωπικά την κόντρα με την Ferrari, καθώς έχει σημειώσει περισσότερες νίκες στην F1 τα τελευταία 2 χρόνια απ’ ότι οι Ιταλοί την τελευταία δεκαετία.

Μετά την εξαιρετική τετραετία της Red Bull στην F1 (2010-2013) και την «δυναστεία» της Mercedes που κράτησε 8 συνεχόμενα χρόνια (2014-2021), η Ferrari κλήθηκε φέτος να αντιμετωπίσει ξανά τους «ταύρους» και πιο συγκεκριμένα τον Μαξ Φερστάπεν. Τα τελευταία δύο χρόνια ο Ολλανδός άσσος έχει κατακτήσει ισάριθμα πρωταθλήματα και έχει σημειώσει 25 από τις συνολικά 35 νίκες της καριέρας του.

Αντίστοιχα, η Ferrari την τελευταία δεκαετία έχει δει τους πιλότους της να ανεβαίνουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου 23 φορές. Το συγκεκριμένο στατιστικό παρουσιάστηκε από το «Motorsport.com» και μας δείχνει την εξαιρετική κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο Μαξ Φερστάπεν αλλά και τις συνεχείς προσπάθειες που κάνει η Ιταλική ομάδα για να φτάσει στην κορυφή.

Αναλυτικότερα από το 2013 έως και το 2022 η Ferrari έχει κερδίσει μόλις 23 Γκραν Πρι, με πέντε διαφορετικούς οδηγούς να ανεβαίνουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, οι οποίοι είναι: Φερνάντο Αλόνσο (2 νίκες), Σεμπάστιαν Φέτελ (14 νίκες), Κίμι Ραϊκόνεν (1 νίκη), Σαρλ Λεκλέρ (5 νίκες), Κάρλος Σάινθ (1 νίκη). Επίσης πρέπει να σημειωθεί ότι τις χρονιές 2014, 2016, 2020 και 2021 η Ferrari δεν κατάφερε να πάρει καμία νίκη, με τις Mercedes και Red Bull να μονοπωλούν το ενδιαφέρον.

verstappen ferrari wins 10

Φέτος ήταν ακόμα μια δύσκολη χρονιά για τους «κόκκινους του Μαρανέλο», παρόλο που η ομάδα τερμάτισε στην δεύτερη θέση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών και ο Σαρλ Λεκλέρ επίσης στην δεύτερη θέση του πρωταθλήματος των οδηγών. Η εικόνα που είχε καθ’ όλη την διάρκεια του πρωταθλήματος δεν ήταν τέτοια που να αποπνέει εμπιστοσύνη και σταθερότητα.

Ο Μονεγάσκος πιλότος μετά τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς δήλωσε ότι έχουν εντοπιστεί οι τομείς στους οποίους υστερούν αλλά και τα λάθη που έγιναν στο παρελθόν, οπότε τώρα δουλεύουν για να βελτιωθούν σε αυτά τα σημεία προκειμένου να διεκδικήσουν το πρώτο τους πρωτάθλημα από το 2008. Αντίθετα η Red Bull έχει την δύσκολη αποστολή να διατηρήσει τον τίτλο της, κάτι που έκανε με μεγάλη επιτυχία τρεις φορές στο παρελθόν, όμως πλέον τα δεδομένα και οι ισορροπίες είναι διαφορετικές…

 

 

  • Εμφανίσεις: 48

Ράλι Ακρόπολις: 70 χρόνια παρουσίας στα διεθνή αθλητικά δρώμενα

Ράλι Ακρόπολις: 70 χρόνια παρουσίας στα διεθνή αθλητικά δρώμενα
Το WRC επιστρέφει στην Ελλάδα με το «Ράλι Ακρόπολις» που γιορτάζει τα 70 χρόνια παρουσίας του στα διεθνή αθλητικά δρώμενα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Λιγότερο από δύο μήνες απομένουν μέχρι την πρεμιέρα του WRC για το 2023, μια σεζόν όπου το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα θα επισκεφθεί και την χώρα μας για το «Ράλι Ακρόπολις» με τον αγώνα να είναι προγραμματισμένος για τις 7-10 Σεπτεμβρίου. Το «Ράλλυ των Θεών», έχοντας κερδίσει μια σταθερή θέση στο ημερολόγιο της FIA, το 2023 θα συνδυάσει την αγωνιστική πρόκληση με τους εορτασμούς των 70 χρόνων παρουσίας του στα διεθνή αθλητικά δρώμενα.

Ανυπόμονος για την νέα σεζόν είναι και ο πρωταθλητής του 2022, Κάλε Ροβάνπερα, ο οποίος μπορεί στην Ελλάδα να πήρε μόλις 4 βαθμούς αλλά η επίδοσή του καθ’ όλη την διάρκεια του πρωταθλήματος ήταν εξαιρετική. «Πιστεύω ότι την επόμενη χρονιά οι διαφορές ανάμεσα στα οχήματα θα είναι μικρότερες και το ενδιαφέρον πολύ μεγαλύτερο», είπε ο Φινλανδός, «Κάναμε ένα καλό ξεκίνημα αυτή τη σεζόν και το GR Yaris ήταν εξαιρετικό παρά τις αλλαγές και τους νέους κανονισμούς, αλλά είδαμε και τα άλλα πληρώματα να είναι εξίσου δυνατά. Όμως θα πρέπει να συνεχίσουμε την δουλειά προκειμένου να παραμείνουμε στην κορυφή».

Αναλυτικά το πρόγραμμα του WRC για το 2023:

calendar 2023 wrc 1

 Όμως στην Ελλάδα, εκτός από τα πληρώματα του WRC, αναμένεται να φιλοξενήσει και αυτά του Junior WRC καθώς το «Ράλι Ακρόπολις» θα είναι ο τελευταίος σταθμός του πρωταθλήματος. Το ημερολόγιο του 2023 έχει παρόμοια… αίσθηση με αυτό του 2022, με τους οδηγούς για άλλη μια φορά να αντιμετωπίζουν χιόνι, πάγο, άσφαλτο και διάφορες επιφάνειες από χαλίκι, ξεκινώντας σε μια χιονισμένη Σουηδία από τις 09 έως τις 12 Φεβρουαρίου.

Επόμενος σταθμός είναι η Κροατία που παρέχει την πρώτη ασφάλτινη πρόκληση της σεζόν από τις 20 έως τις 23 Απριλίου - σηματοδοτώντας το τρίτο συνεχόμενο ταξίδι στο Ζάγκρεμπ για τους juniors. Η σκόνη και η ζέστη αποτελούν την επόμενη πρόκληση στο ημερολόγιο καθώς το πρόγραμμα επιστρέφει στο νησί της Σαρδηνίας για πρώτη φορά από το 2019, στις 01-04 Ιουνίου.

Ακολουθεί ένα ολοκληρωμένο «φεστιβάλ ταχύτητας» στους γρήγορους χωματόδρομους της Εσθονίας 20-23 Ιουλίου, πριν ολοκληρωθεί και πάλι η σεζόν στους ανώμαλους και βραχώδεις ορεινούς δρόμους της Ελλάδας, από 07-10 Σεπτεμβρίου.

Αναλυτικά το πρόγραμμα του Junior WRC για το 2023:

junior wrc 2023 1

 

  • Εμφανίσεις: 35

Ράλι Ακρόπολις 2023: Στις 7-10 Σεπτεμβρίου το WRC έρχεται στην Ελλάδα

Ράλι Ακρόπολις 2023: Στις 7-10 Σεπτεμβρίου το WRC έρχεται στην Ελλάδα
Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του WRC για το 2023, με το Ράλι Ακρόπολις να διεξάγεται στις 7-10 Σεπτεμβρίου.

Ακόμα μία χρονιά η Ελλάδα θα φιλοξενήσει τα μεγαλύτερα ονόματα του Ράλι, καθώς στις 7-10 Σεπτεμβρίου 2023 θα διεξαχθεί το Ράλι Ακρόπολις αποτελώντας τον 10ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Η διοργανώτρια αρχή γνωστοποίησε το πρόγραμμα της ερχόμενης σεζόν το οποίο θα έχει μία παγκόσμια πρωτοτυπία, διότι ο 12ος αγώνας θα πραγματοποιηθεί σε τρεις χώρες, όπου η Αυστρία, η Τσεχία και η Γερμανία θα φιλοξενήσουν το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης.

Από τον Ιανουάριο έως τον Νοέμβριο, το ημερολόγιο του 2023 περιλαμβάνει όλους τους αγώνες που ενθουσιάζουν ομάδες, οδηγούς αλλά και φιλάθλους, ενώ τα Ράλι του Μεξικού και της Χιλής επιστρέφουν για πρώτη φορά μετά την πανδημία Covid-19. «Ήμασταν αποφασισμένοι να επαναφέρουμε το ημερολόγιο του WRC στα πρότυπα που είχαμε πριν το ξέσπασμα της πανδημίας, έτσι έχοντας την δυνατότητα θα ταξιδέψουμε σε περισσότερες χώρες», δήλωσε ο Ανώτερος Διευθυντής Εκδηλώσεων του WRC, Simon Larkin.

{https://twitter.com/AcropolisRally/status/1596136541386330114}

Ξεκινώντας… παραδοσιακά με την έναρξη της σεζόν στο Μόντε Κάρλο από τις 19 έως τις 22 Ιανουαρίου, το WRC θα μεταβεί στα χιόνια της Σουηδίας (9 - 12 Φεβρουαρίου) που περιμένουν τους οδηγούς για τη δεύτερη στάση. Το πρώτο ταξίδι μεγάλων αποστάσεων της χρονιάς οδηγεί το πρωτάθλημα στο «Ράλι Guanajuato México» από τις 16 έως τις 19 Μαρτίου πριν από την επιστροφή στην Ευρώπη για το πρώτο αγώνισμα εξ ολοκλήρου στην άσφαλτο, το Ράλι Κροατίας, από τις 20 έως τις 23 Απριλίου.

Η σεζόν θα συνεχιστεί με αμείωτο ρυθμό, σε μία σειρά αγώνων που είδαμε με την ίδια σειρά και φέτος, καθώς ακολουθούν τα Vodafone Rally de Portugal (11 - 14 Μαΐου), Rally Italia Sardegna (1 - 4 Ιουνίου), Safari Rally Κένυας (22 - 25 Ιουνίου), Rally Εσθονίας (20 - 23 Ιουλίου), Το Secto Rally Finland (3 - 6 Αυγούστου) και το EKO Acropolis Rally Greece (7 - 10 Σεπτεμβρίου). Έπειτα ακολουθεί το Ράλι Concepción της Χιλής, από τις 28 Σεπτεμβρίου έως την 1η Οκτωβρίου και στην συνέχεια θα γίνουμε μάρτυρες ενός μοναδικού αγώνα.

Στα τέλη Οκτωβρίου, η Αυστρία, η Τσεχία και η Γερμανία φιλοξενούν το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης εν όψει του «Ράλι FORUM8» της Ιαπωνίας το οποίο θα αποτελέσει τον τελευταίο αγώνα, 16 έως τις 19 Νοεμβρίου.

Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα:

wrc programa

Αναφορικά με την… επέκταση του πρωταθλήματος στην Βόρεια και Νότια Αμερική, ο ο WRC Promoter Jona Siebel δηλώνει ιδιαίτερα περήφανος, καθώς ήταν κάτι που υπήρχε στα πλάνα των διοργανωτών και επιτέλους θα γίνει πραγματικότητα. «Διατηρήσαμε τις επαφές μας με τους Μεξικανούς και τους Χιλιανούς καθ' όλη τη διάρκεια της πανδημίας του Covid και είμαστε βέβαιοι ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για την επιστροφή μας», τόνισε.

Η ανακοίνωση των διοργανωτών του Ράλλυ Ακρόπολις:

Για τρίτη διαδοχική χρονιά το Ράλλυ Ακρόπολις θα σημάνει την έναρξη της φθινοπωρινής περιόδου. Το Ράλλυ των Θεών, έχοντας κερδίσει μια σταθερή θέση στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA, το 2023 θα συνδυάσει την αγωνιστική πρόκληση, που αναμφίβολα εγγυάται για το Πρωτάθλημα, με τους εορτασμούς των 70 χρόνων παρουσίας του στα διεθνή αθλητικά δρώμενα.

Το ημερολόγιο του 2023 οριστικοποιήθηκε έπειτα από συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου της FIA και θα περιλαμβάνει δεκατρείς αγώνες, εκ των οποίων οι τέσσερις εκτός Ευρώπης.

Με αφορμή την ανακοίνωση της ημερομηνίας του αγώνα, ο υφυπουργός Αθλητισμού και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Ράλλυ Ακρόπολις, Λευτέρης Αυγενάκης, δήλωσε: «Οι επιτυχημένες διοργανώσεις του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις το 2021 και το 2022 αποτελούν τα διαπιστευτήριά μας στη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου. Είμαστε εδώ, σίγουροι για την ποιότητα των αγώνων που διοργανώνουμε, έτοιμοι να γιορτάσουμε τη συμπλήρωση 70 χρόνων ιστορίας ενός αθλητικού γεγονότος που ξεπερνάει τα σύνορα της χώρας μας.

«Η εμπιστοσύνη της FIA και του Promoter του θεσμού μάς τιμά, την ίδια ώρα που όλοι όσοι βρισκόμαστε πίσω από τη διοργάνωση του αγώνα γνωρίζουμε, οφείλουμε, και έχουμε -με τη σειρά μας- τη διάθεση, τη θέληση και φυσικά την τεχνογνωσία ώστε να τιμήσουμε το ίδιο το Ράλλυ Ακρόπολις».

 

 

  • Εμφανίσεις: 80

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Ασφάλειες Γεωργιάδης - HG Brokers SA
Ποδήλατο Γιαννούλη
RATECH - Τεχνικό Γραφείο Αναλκυστήρων
Galaxy Hotel